site realizat din iniţiativa şi cu spijinul
Fundaţiei Aspera ProEdu
pagină de istorie, tehnică şi educaţie aviatică română
pagina principală
contribuţiile d-voastră »
publicaţii »
învăţământ aviatic »
idei de start
asociaţii şi fundaţii »
dicţionar de personalităţi
dicţionar de termeni
link-uri utile
hartă site
contact
cartea de oaspeţi
forum
galerie fotografică
articole
cărţi
periodice
istorie video
AsABv
AIPPR
Noutăţi
nu există noutăţi
Vizitatori unici:
743830
Contribuţiile d-voastră » Galerie fotografică
Alegeţi colecţia dorită
Imagini diverse
Colecţia Antoniu-Cicoş
Colecţia Mitulescu
Colecţia Petre B. Constantinescu
Aviaţia română supersonică
Colecţia Constantin Rădoi (Titi)
Colecţia Ion Tecşa
Colecţia A.-V. Ţârulescu
Regele Mihai al României - o patimă pentru o viaţă
Aviaţia pe frontul din Moldova în Primul Război Mondial
Album comandor Emil Droc
Arhiva ing. Mihai Dâmboianu
Pagina [
«
] [
‹
] [
1
]
2
[
3
] [
›
] [
»
]
Afişează înregistrările 6 - 10 din 14
Descriere:
Verso-ul imaginii anterioare conţine semnăturile inginerilor absolvenţi ai Şcolii Politehnice Bucureşti - Secţia Aeronautică şi Marină, promoţia 1941. Printre acestea se distinge semnătura lui Iosif Şilimon.
[fotografii din arhiva familiei, transmise de doamna Doina Anca Rădoi-Dâmboianu, fiica]
Dimensiuni:
1969x1515 pixeli
Mărime:
529.96 kb
» descarcă
Descriere:
Ca reprezentant al Direcţiei Tehnice din Ministerul Aerului si Marinei (MAM) şi Subsecretariatului de Stat al Aeronauticii (SSA) în Comisia Superioară de Control din Întreprinderea de Construcţii Aeronautice Române - ICAR Bucureşti, unde primise însărcinarea să urmărească şi să controleze reparaţia materialului volant, supravegherea şi controlul la aerodrom al montajului şi reglajul avioanelor înainte de zbor, cât şi controlul fabricaţiei planoarelor la Atelierul "Racoviţă", în octombrie 1943, aşa cum a scris el însuşi pe verso-ul acestei fotografii, inginerul Locotenent aviator Rădoi Constantin (x), se ocupa împreună cu muncitori din ICAR de
"Ultima <tură de manivelă> la primul avion Fiesler"
(Storch Fi-156) ce se fabrica la acel moment.
[fotografii din arhiva familiei, transmise de doamna Doina Anca Rădoi-Dâmboianu, fiica]
Dimensiuni:
827x1144 pixeli
Mărime:
133.92 kb
» descarcă
Descriere:
Hangarul de montaj al celulelor de avion din Întreprinderea Aeronautică Română IAR- Braşov, ulterior devenită Secţia Prese în fosta Uzină Tractorul Braşov.
[fotografii din arhiva familiei, transmise de doamna Doina Anca Rădoi-Dâmboianu, fiica]
Dimensiuni:
1890x1181 pixeli
Mărime:
340.24 kb
» descarcă
Descriere:
Anul 1944. Lt. ing. Aviator Rădoi Constantin în salopetă de lucru în faţa hangarului de montaj al celulelor de avion din IAR-Braşov, uzine în care fusese transferat la 1 aprilie acelaşi an, ca reprezentant al Ministerului Aerului şi Marinei, respectiv al Comisiei Tehnice din Subsecretariatul de Stat al Aviaţiei. În IAR-Braşov primise misiunea să execute controlul fabricaţiei şi studiile de omologări ale avioanelor Messerschmitt Me 109 G6 şi recepţia în zbor a avioanelor de vânătoare ce se fabricau sau care erau ieşite din reparaţii, în timp ce făcea parte şi din formaţia de apărare antiaeriană a uzinelor.
[fotografii din arhiva familiei, transmise de doamna Doina Anca Rădoi-Dâmboianu, fiica]
Dimensiuni:
1160x1730 pixeli
Mărime:
198.78 kb
» descarcă
Descriere:
Anul 1944. Lt. ing. Aviator Rădoi Constantin în biroul său de lucru din IAR-Braşov.
[fotografii din arhiva familiei, transmise de doamna Doina Anca Rădoi-Dâmboianu, fiica]
Dimensiuni:
1417x1043 pixeli
Mărime:
160.69 kb
» descarcă
Pagina [
«
] [
‹
] [
1
]
2
[
3
] [
›
] [
»
]
Afişează înregistrările 6 - 10 din 14
Distribuie pagina pe...
© 2003 - 2025
Aspera ProEdu
. toate drepturile rezervate.